איך מעצבים תקרה בבית או בעסק?

מעוניינים לדעת כיצד לעצב תקרה? בואו להכיר את התחום המופלא של תקרות נמתחות! באמצעותן, תוכלו לעצב את התקרה שלכם בלוחות תקרה נמתחת, בדים ונורות לד ייחודיות ולהעניק לה את הדקורציה ברמה הגבוהה ביותר. העיצוב ניתן ליישום ממש בכל מקום. אנו מעצבים תקרות לפינת אוכל ולמשרדים, לסלונים, לחדרי שינה ואפילו לחדרי שירות כמו המטבח וחדר האמבטיה.

בתחילה, מגבשים את קו ההנמכה

ישנן הרבה תצורות של הנמכת תקרה. ניתן להנמיך באמצעות טרסות של לוחות תקרה נמתחת. הנמכה זו מאד פופולארית בתור תקרה לעסקים ונהוג להטמיע מבעד למרווחים נורות לד בשורות ועמודות רלוונטיות. אפשרות אחרת היא לחשוב על היקף חצי מעגלי או שלוש רבעי מלבני בעל 3 צלעות. אלו תצורות אופייניות לחדרי שינה וסלונים בבתי מגורים. כאשר התקרה מקבלת הנמכה מסוג כזה ניתן להטמיע נורות לד במרווחים וגם לשנות את הצבע בשלב המתיחה שיבוא לאחר ההנמכה.

מתכננים את הדקורציה של המתיחה

הדקורציה של מתיחת תקרות יכולה להישאר לבנה כצבע התקרה נמתחת או לשנות את הצבעים בהתאם לנדרש עבורכם עם בדים נמתחים ייעודיים. ניתן לשלב נורות לדג בכל אורך ורוחב המרחב החדש שנוצר. תכנון סוג המתיחה אפשרי באמצעות עיון בהדמיית מחשב, שם אנו מציגים מתיחות תקרות בעיצובים שונים לבחירתכם.

מגבשים את קו המנורות של התקרה המתוחה

ניתן לעבוד על מתיחות מבסיס למנורות קיימות אצלכם בבית או לגבש מנורות חדשות שיתווספו אליהן, הלא הן נורות לד דקורטיביות במיקומים אידיאליים. גיבוש קו המנורות מסיים למעשה את עיצוב התקרה, בין אם זו תקרה לעסקים ובין אם זו תקרה אצלכם בחדרי הבית.

הסדרת תקרה מתוחה מעוצבת

הסדרת תקרה מתוחה נעשית באמצעות בחירת הדוגמה המעוצבת באמצעות הדמיית מחשב. אנו נבדוק את ההזמנה שלכם וניצור אתכם קשר לגבי טיב התאמתה באמצעות בירור על רהיטים צמודי תקרה שיש לכם בבית וגובהם של הקירות. בהתאם למידות הקיימות אצלכם בחדרים, נציע פרויקט הנמכת תקרות ומתיחתן שיתאים לסדר הגודל אצלכם. אנו מחויבים גם להצלחה עיצובית במרחב שלכם ולכן אתם תיהנו גם מתקרה דקורטיבית נהדרת בכל מקום שתבחרו. למידע נוסף על עיצוב תקרות נמתחות, ניתן לפנות אלינו!

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: