תקרות נמתחות לפינות אוכל

ארטזון משדרגת לכם את העיצוב של הבית עם תקרות נמתחות לפינות אוכל.
התקרות הנמתחות שלנו מתאימות לכל חלל מרכזי בבית ומיוצרות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. אצלנו תוכלו למצוא מבחר תקרות פינות אוכל נתמחות בעיצובים ייחודיים ועוצרי נשימה.

אנו בארטזון דוגלים באיכות ושירות ודואגים לספק את המוצרים הטובים ביותר לצד שירות אדיב ויחס אישי לכל לקוח. פנו אלינו לקבלת פרטים נוספים ואנו נשמח לעמוד לשירותכם!

פינת האוכל היא אחד החדרים החשובים בבית הלקוח. זהו לא רק חדר האוכל הביתי אלא גם פינת ההתכנסות ובפעמים רבות מדובר בחדר הגדול ביותר בבית משום כך. עיצובו של חדר זה מהווה תמורה חשובה, ועל כן רבים מהאדריכלים משתמשים באלמנט תקרות נמתחות לפינת אוכל. באמצעותו, ניתן לעבות את פינת האוכל על הצד הטוב ביותר ולהבטיח מרקם עיצובי עשיר עבורה וגם שיפור משמעותי בפריסת האור הפנימית. תקרות אלו מביאות בשורה חדשה לבית הן מההיבט החזותי והן מההיבט התפעולי ולכן הן מאד מתבקשות כאשר מתכננים עיצוב של פינות אוכל. הלקוח יכול לבחור מגוון רחב של אפשרויות עיצוב, שחלקן משקפות את המציאות וחלקן מקוריות ומבוססות על הנפשות וגרפיקות ייחודיות.

מעלותיה של פינת האוכל עם תקרה מתוחה

  • פינת האוכל הופכת צבעונית, חזותית ומרשימה בכל הרבדים, אור ועיצובים כאחד.
  • החדר הופך לרשמי, מתקדם ובעל משמעות סימבולית מיוחדת הודות לתקרה החדשה.
  • תקרות נמתחות לפינת אוכל מכניסות גוונים חדשים ומקורות אור פנימיים מרהיבי עין.
  • ניתן ליהנות ממוצרים עמידים ללא צורך בתחזוקה שוטפת.
  • המוצרים נעשים בייצור מקומי ועל כן העסקה נעשית ללא תמחור ייבוא.
  • שירות מלא מהחברה המתקינה, כולל תמיכה לאחר ההתקנה.
  • מגוון רחב של אפשרויות עיצוב לבחירת הלקוח.
  • תכנון קל ופשוט של פינת האוכל הביתית.
  • הנאה מעיצוב ברמה גבוהה ללא היכר, המבוסס על גוונים ואורות עוצמתיים.

ארטזון – תקרות נמתחות לפינות אוכל מן המעלה הראשונה

חברת Artzone עוסקת בהידור פינות אוכל באמצעות תקרות נמתחות. החברה שמה דגשים עמוקים על עיצובה חדר זה באמצעות עיבוי התקרה בגוונים ובאורות חדישים המכניסים ערכים עיצוביים ותפעוליים רבים לחדר. תקרות נמתחות לפינת אוכל תוצרת ארטזון הן תקרות איכותיות, שלא נדרשת להן עבודת תחזוקה משום סוג. לחברה ניסיון תכנוני רב והיא מלווה את הלקוח משלב ההתהוות ועד שלב ההתקנה בהצלחה רבה. לחברה מוניטין וניסיון עשירים בתחום התקרות הנמתחות והיא מביאה חידוש זה לכל לקוח אשר חפץ בו. מבחר העיצובים העשיר בו מחזיקה החברה מאפשר ללקוח להתקדם בקלות ולבחור את נישת העיצוב המתבקשת בעיניו ללא כל קושי. הצעד הבא בעיצוב בתים מתבטא בהסדרת תקרות נמתחות לפינת אוכל והנאה מחדר התכנסות ברמה של משרדים מעוצבים.

מהן תקרות פינת אוכל ומה השימוש בהן? - כל השאלות והתשובות

תקרות לפינת אוכל מעניקות מראה מעוצב ואחיד לתקרה. אלמנט תקרות נמתחות לפינת אוכל מעניק אפקטים עיצוביים, תחושת מרחב בפינת האוכל ופריסת אור הפנימית.

תקרות בפינת אוכל כוללות לא מעט יתרונות כגון – גמישות המאפשרת התקנה באזורים שונים, התקנה פשוטה ומהירה, מראה עיצוב חדשני ומודרני לפי בקשה אישית של הלקוח, עמידות ברטיבות ולחות.

חברת ארטזון עוסקת בהידור פינות אוכל באמצעות תקרות נמתחות. החברה שמה דגשים עמוקים על עיצוב חדר זה באמצעות עיבוי התקרה בגוונים ובאורות חדשים. תקרות נמתחות לפינת אוכל תוצרת ארטזון הן תקרות איכותיות, שלא נדרשת להן עבודת תחזוקה או טיפול קבוע.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: