תקרות נמתחות לפסי לד שקועים

חדש בארטזון - תקרות נמתחות עם פסי לד שקועים!

ארטזון מתמחים בעיצוב והתקנה של תקרות נמתחות לבית ולמשרד. ועכשיו המוצר החדש שלנו – תקרות נמתחות בשילוב פסי לד שקועים שיאירו לכם את החלל. תקרות מסוג זה משדרגות את מראה הבית ומשרד ומשמעות גם כאמצעי תאורה לחלל.

בארטזון דוגלים באיכות ושירות ודואגים לספק לכם את המוצרים האיכותיים ביותר לצד השירות הטוב ביותר.
צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

תקרות נמתחות עם פסי לד שקועים מאפשרות עיצוב מן המעלה הראשונה עבור החלק העליון של הבית. ואולם, לא מדובר רק על שיפור בצבעים. בשונה מהנחת שטיח על הרצפה, זהו שילוב של אור, אומנות וחזותיות אשר גורם לתקרה לקחת חלק פעיל בעיצובו של הבית באופן מרשים ביותר. באמצעות תקרות מסוג זה ניתן ליהנות ממרחבי דימויים שחלקם עוסקים במציאות וחלקם מהווים גרפיקה מקורית של החברה. בשני המקרים מובטח שילוב עיצובי המתאים לכל מבנה על הצד הטוב ביותר, ועל בסיס פתרונות לד מתקדמים הן בעיצוב והן מבחינה תפעולית. תקרות נמתחות עם פסי לד שקועים מהווים את הדור הבא של עולם העיצובים הביתי.

יתרונות התקרות הנמתחות הלכה למעשה

  • מוצרי איכות שלא מצריכים תחזוקה שוטפת: רק ליהנות מדקורציות חדישות.
  • ייצור כחול לבן שאינו כולל עלויות יבוא.
  • שירות מעולה עם אחריות חברת ההתקנה.
  • מבחר עיצובים עבור כל תקרה נמתחת.
  • התאמה ללקוח בהתאם לשאיפות עיצוב המבנה שלו.
  • עבודה יסודית שתביא בפרק זמן קצר לתוצאה המבוקשת.

באמצעות תקרות נמתחות עם פסי לד שקועים ניתן ליהנות ממבנה מעוצב, מדוגם ומרשים במיוחד מבחינה גונית ומבחינה תפעולית כאחד. הבית ייעטף באור יקרות בצבעים שונים שישלים דקורציות חזותיות מרשימות. היתרון הגדול באמת הוא שאין מדובר בצביעה, ולא משתמשים בחומרים כימיים, אלא אך ורק בלוחות חכמים המגובים בצבעים המבוקשים ויוצרים יחד את הדקורציה המושלמת והמתבקשת במרחב עבורו הוזמנה העבודה.

ארטזון – תקרות נמתחות דקורטיביות איכותיות

חברת Artzone עוסקת בתכנון והתקנת תקרות נמתחות עם פסי לד שקועים. החברה עובדת בהתאם לשאיפותיו הדקורטיביות של הלקוח ולקצה בביתו את התקרה המתבקשת בהתאם לבקשתו. החברה עובדת עם חומרי ייצור משובחים אשר הוכיחו את עצמם מזה שנים רבות ומבוססים על כל התקנים המערביים הנדרשים לעבודה מעשית. כמו כן, בחברה משתמשים בהתקני אור לד מהמובילים בשוק, שגם חוסכים חשמל וגם מקרינים אור באיכות חסרת פשרות בהתאם לבקשתו של הלקוח. ארטזון מחזיקה בצי עיצובים מגוון מאד עבור תקרות בית הלקוח, אשר יכול לבחור מתוך מגוון רחב את התקרה המבוקשת ולהגשים את חזון עיצוב ביתו בקלות רבה מאד. השירות כולל תכנון, התקנה וכמובן אחריות על כל התכולה של התקרות.

מהן תקרות פס לד? - כל השאלות והתשובות

תקרות נמתחות עם פסי לד מאפשרות עיצוב מן המעלה הראשונה עבור החלק העליון של הבית ושילוב אור, אומנות וחזותיות אשר גורם לתקרה לקחת חלק פעיל בעיצובו של הבית באופן מרשים ביותר.

באמצעות תקרות עם פסי לד ניתן ליהנות ממבנה מעוצב, מדוגם ומרשים במיוחד מבחינה עיצובית ומבחינה תפעולית כאחד. הבית ייעטף אור וצבעים שונים שישלים דקורציות חזותיות מרשימות. היתרון הגדול באמת הוא שאין מדובר בצביעה וללא חומרים כימיים, אלא רק בלוחות חכמים המגובים בצבעים המבוקשים.

ארטזון מתמחים בעיצוב והתקנה של תקרות פסי לד בבית או בעבוד. עכשיו המוצר החדש שלנו – תקרות נמתחות בשילוב פסי לד שקועים. תקרות מסוג זה משדרגות את מראה הבית ומשרד ומשמעות גם כאמצעי תאורה לחלל. אנודוגלים באיכות ושירות ודואגים לספק את המוצרים האיכותיים ביותר לצד השירות הטוב ביותר.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: