פתרונות להנמכת תקרות מעוצבות

הנמכת תקרות בעיצוב והתאמה אישית לכל חלל. אנו ב ArtZone מציעים לכם לעצב את התקרה ללא שיפוץ, בעלות נמוכה, עם מגוון עיצובים. הנמכת תקרה של ArtZone מתאימה לחללי מטבח, משרדים, סלונים ועוד.

הנמכת תקרות

הנמכה התקרה היא צורך עיצובי, שכן מטרת ההנמכה היא להפוך את התקרה שלכם מעוד תקרה מרובעת 4 פאות לתקרה שהיא עולם ומלואו, כשגלילים, ריבועים, מעוינים וכל צורה גיאומטרית אחרת עשויה מתקרה נמתחת תעטר את תקרותיכם. לעתים מדובר גם בצורך פונקציונלי. לדוגמה: טכנאי התקשורת לא מצא ארון תקשורת, טכנאי אבטחה ומיגון לא יודע איפה לשים את רכזת האבטחה כך שתישאר מוצנעת, טכנאי מערכת גילוי אש צריך מקום נסתר למשוך כבלים, וכד’. לשם צרכים אלו מותקנת או הנמכה פונקציונלית – לרוב בצורה מרובע – שמשמשת כארון תקשורת, ובמקרה של מערכות גילוי אש מותקנים גם קרניזים בתוכם מעבירים כבילת ספרינקלרים ורכיבים דומים.

מדוע הנמכת תקרות בתקרה נמתחת היא הדרך הכי טובה להנמיך תקרה כלשהי הלכה למעשה? משום ששני הפתרונות האחרים – בטון ועץ הם פתרונות לא כלכליים, יקרים מאד במציאות של ימנו, ובאופן כללי מתמשכים זמן רב מאד. בהיקפים גדולים – ישנה דרישה להתפנות מהדירה ולגור זמנית במקום אחר, בעוד שבהנמכת תקרה נמתחת תוכלו גם במקרה שהפרויקט גדול – להישאר בבתיכם או במשרדיכם כרגיל.

הנמכת תקרות בבית כאלמנט עיצוב

תקרה נמתחתים מקצועיים מגיעים עם משטחי תקרה נמתחת לבתים שלכם, ומתחילים לפסל אותם בהתאם למבנה שהזמנתם. בחלק נכבד מספקי הנמכת תקרות – מציג אתר האינטרנט של הספק כבר בעמודים הראשונים את הדגמים שניתן להזמין מראש: כל מיני צורות שניתן להדביק בתקרה, בתוספת קרניזים כעמודי תווך בין הרצפה לתקרה. התקרה נמתחתים יגיעו עם המשטחים ויבצעו את המודל שהזמנתם. לאחר מכן הם יחלו להדביק זאת לתקרות שלכם במיקומים הנכונים, לדפן ולחזק. בסוף, עם התייבשות התקרה נמתחת, והיווצרות הצורה הרצויה, יחלו התקרה נמתחתים, במידה וזו דרישתכם, לעטר את התקרה בגרפיקה של תקרה מתוחה מסוגים שונים: מדובר ב “צביעת” התקרה המונמכת בבדי PVC או פוליאסטר צבעוניים.

לרוב, עם תקרה מתוחה העיצוב יותר בומבסטי אך בהחלט ניתן לומר שהבית מעוצב ומהודר גם בלי זה. תחשבו – הרי הקולוסאום ברומא או האקרופוליס ביוון הם ללא עיטורים צבעוניים כלל. זה מלמד שקהלי יעד יכולים להתרשם גם מצורות אדריכליות חדשות על התקרות שלכם.

ArtZone החברה המובילה בהנמכת קירות מטבח ותקרות, חברה המייצרת עבוודת תקרה נמתחת ייחודיות בתקרות ועוד. צפו בגלריות והתרשמו.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: