מהי הנמכת תקרות בבית?

הנמכת תקרות היא הצבת לוחות תקרה נמתחת על גבי התקרות לשם צמצום הגובה ושיפור העיצוב למעלה. הדבר דומה להצבת שטיח על הרצפה או תליית תמונה על הקיר. זוהי המתנה העיצובית הטובה ביותר שאתם יכולים להעניק לתקרה שלכם. הנמכת תקרות היא השלב הראשון בתהליך, בה נדרשים לוחות תקרה נמתחת לביצועה. לאחר מכן, מותחים את ההנמכה באמצעות לדים ובדים מעוצבים ויוצרים בה את הצבעים המתאימים והצורות הנדרשות.

באמצעות שירות זה ניתן להנמיך את התקרה עם לוחות תקרה נמתחת. לוחות התקרה נמתחת פרוסים על גבי התקרה ואז – היא תהיה יותר נמוכה. בשלב הבא קובעים את תצורת ההנמכה, טראסות, חצי מעגל או אחר, ובהתאם לכך מטמיעים מנורות לד המתאימות למרווחים השונים שנוצרו בתקרה.

מתיחת תקרה לאחר ההנמכה

לאחר שהתקרה הונמכה ונקבעו מיקומים להצבת מנורות לד, מבצעים את המתיחה באמצעות חיבורן ועיגון בדים צבעוניים שבסוף התהליך ייראו כמו צבעים חיים. התקרה שלכם תהיה צבעונית בהתאם לגוון שבחרתם. ניתן גם להשאיר את לוחות התקרה נמתחת בגוון לבן כפי שהם ולתת לרכיבי התאורה בלבד לגבש את העיצוב המרחבי הגוני.

מיקומים אפשריים לביצוע ההנמכה והמתיחה

ניתן להנמיך ולמתוח תקרות בכל מקום בבית. אנו מנמיכים תקרות לסלון, תקרות לחדרי אורחים, תקרות למטבח ולחדרי שירות קטנים ממנו. כמו כן, אנו מת מתמחים בתכנון תקרה לחדר שינה, בעיצוב תקרה ללד מסביב למנורה קיימת ונותנים את השירות הן עבור משרדים והן עבור בתי אב פרטיים.

הזמנת עבודות תקרות מונמכות ומתוחות

אם הגעתם למסקנה כי הנמכת תקרות ומתיחתן היא הדרך שלכם לעצב את החלל, מומלץ להזמין עבודות אלה מאיתנו. האתר שלנו מציג תמונות של מיטב העבודות שנעשו בעבר, וניתן לבחור את זו שלדעתכם מתאימה למרחב. בהתאם למבוקש, אנו נבחן את מה שהזמנתם ונוודא אתכם מספר פרטים לגבי מבנה הבית וגובה הקירות הקיים. בהתאם לכך, ניתן יהיה לעשות התאמות לעבודה שבחרתם ולאשר אותה בתור פרויקט קיים. העבודה תכלול יום עבודה שבסופו תוכלו ליהנות מתקרה חדשה, מוארת ומעוצבת המתאימה לחדר בו הזמנתם אותה. ניתן להזמין עבודות, כאמור, עבור כל חדר ביתי בו נדמה לכם כי הוא זקוק למתיחת פנים זו.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: