עיצוב מושלם לבית מתחיל בתקרות מעוצבות

כידוע, עיצוב שהוא לא פחות ממושלם – מתחיל בתקרה. התקרה היא המקום הגבוה ביותר בבית (בחלקו הפנימי) ועל כן, עיצובו ממש מתבקש, הרבה מעבר למה שחושבים. עיקר הקטנת הראש בעיצוב התקרה נובעת מכך שבלאו הכי זה נמצא למעלה, לא ניתן לעבות אותה כי אין אחיזה, וכד’. הלכה למעשה, זה פשוט לא נכון. עיצוב תקרה נמתחת אפשרי בהחלט, ויותר מכך: ניתן לעשות זאת תוך שימוש בבדים הכי יוקרתיים: פוליאסטר ו- PVC. מעוניינים לדעת איך? זקוקים למידע על סוגי העיצובים הקיימים בשוק?

תקרות מעוצבות תקרה נמתחת – חומר החיבור בין התקרה לבד

ם התקרה נמתחת תתבצע הנמכת תקרה. מדובר בפעולה זולה באופן יחסי בשוק הבנייה בשל עליות נמוכות של חומר הגלם והקלות שבעבודה עמו. הוא לא מצריך משאבים ולכן יש הזדמנות לרכוש עבודות מחומר זה במחירים אטרקטיביים. עם תקרה נמתחת ניתן לייצר הנמכת תקרה לשם יצירת ארון תקשורת, ליצוק עמודים בין הקרקע לתקרה, ואף לייצר צורות על התקרה: סינוסים, מעגלים, ריבועים, וכיוצא באלה. על התקרה נמתחת הצורני שנוצק על התקרה, יחברו אנשי עבודות תקרה נמתחת את הבדים המעוצבים.

כיצד משפיע הבד המעוצב על עיצוב הבית?

ההשפעה פשוט בלתי נתפסת ובלתי ניתנת לתיאור. בד צבעוני שנמצא למעלה בתקרה עושה את האפקט עוד יותר מהשטיח שעל הקרקע בשל כך שהוא גלוי לעיני כל, לא סמוי מן העין ואף יכול להיות עיצוב המדמה עיצוב תעשייתי: ניתן לשים דיוקן תלת ממדי של מנורה, נורה בודדת, או אהיל על התקרה. ניתן לדמות שיש לכם תקרת עץ על ידי שימוש בבד שצביעתו היא חיקוי לעץ הטבעי החום, ועוד דרכים רבות להקנות לביתכם את עיצוב חלומותיכם.

חשוב להזמין את אנשי מחלקת העיצוב בחברת עבודות תקרה נמתחת לביתכם, אנו בArt Zone מציגים בפניכם קטלוג דגמי ArtPrint עם כל הדגמים המיוחדים שלנו לעיצוב התקרה. הם יוכלו להתרשם מהמקום ולסייע לכם לאפיין בית זה הן מבחינה צורנית והן מבחינת בחירת הבדים לאחר יציקת התקרה נמתחת. ביום העבודה יביאו עמם אנשי עבודות התקרה נמתחת חומרי גלם בהיקף הנדרש ויחלו בעבודות העיבוי. מובטחת עבודה בפרקי זמן קצרים, והעיצוב יהיה לנחלתכם בתוך יום עד ימי עסקים בודדים. מובטח עיצוב בוטיק בהתאם להזמנתכם, עם רמת גימור גבוהה ביותר.

רעיונות עיצוביים יחודיים של חברת ArtZone המובילה בעיצוב כל סוגי התקרות. עכשיו בגלריות והפרוייקטים של ArtZone.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: