עיצוב פינת האוכל עם תקרה מתוחה

עיצוב פינת האוכל עם תקרה מתוחה

מהי תקרה מתוחה? מדוע כדאי להפוך את תקרת פינת האוכל שלנו למתוחה? מה הערך המוסף של תקרה מתוחה?

תקרה מתוחה היא המקבילה לשטיח הרצפה, ובמילים אחרות – עיבוי התקרה בצבעים בעזרת בדים. בשונה מתחום הריצוף, כאן מדובר לא רק בשינוי הצבע אלא גם בשינוי הצורה של התקרה על ידי הנמכתה ועיצובה בתקרה נמתחת. היות ואפשרויות צורות התקרה כמעט בלתי מוגבלות, חשוב לברור באמצעות קשר בלתי אמצעי את הקשר צורה-צבע, ולבחור צורת תקרה מתאימה לצבע מתאים. להלן מספר דוגמאות מומלצות. עיצוב תקרות במטבח מאוד משפיעה על העיצוב הכללי של פינת האוכל, שכן שני אזורים אלו בדרך כלל סמוכים אחד לשני ברחבת הבית.

תקרה אשר נראית כמו עץ שגולף ועוצב על ידי נגר מקצועי, זהו ממש עיצוב פנים עם תקרה מקורית וייחודית. היתרון – זה לא באמת עץ, אלא בד פוליאסטר או שמשונית. הערך המוסף – עץ היה דורש מכם תחזוקה, ניקיון וטיפולים נגד מזיקים, ואילו הבד הזה חסין מפני כל מפגע, כולל נוזלים או הפעלת כוח. זה מתאים למי שפינת האוכל שלו עשויה כולה מעץ, בדרך כלל על בסיס ריהוט איטלקי אותנטי. יישום העיצוב: הנמכת עץ מקבילה לתקרה, או הנמכה בצורה קבועה אחרת: עגולה, מרובעת, משושה, וכד’. על צורות אלו יתקינו אנשי עבודות התקרה נמתחת את הבד באמצעות הדבקה חזקה ביותר.

כשאנו מציגים סוג עיצוב שכזה – לא מעט שואלים את עצמם “אז לא עדיף להשאיר את התקרה לבנה כמו שהיא”? ולנו יש חדשות בשבילכם: תקרת בטון לעולם, אבל לעולם לא תישאר לבנה בלי זיפות כל חורף, אטימה נגד מזיקים ועובש כל קיץ, כשמדובר בטיפולים מחזוריים שבעל המקצוע הממוצע ידרוש עליהם מאות עד אלפי שקלים לביקור בית בודד. בנוסף, עיצוב שהוא רק לבן, בהנחה שהשקעתם ושמרתם עליו כך, לא יוצר את אותו עניין ואפקט כמו הטורקיז הבהיר, מהול בלבן, בתכלת ובגוונים בהירים נוספים. אם יש לכם פינת אוכל בעיצוב הייטק על טהרת הלבן, הקרם או האופווייט, עיצוב כזה של תקרה הוא לא פחות ממושלם.

בשונה מהגרפיקות הממוחשבות ניתן להזמין תקרה עם איור אמתי שעוצב בידי אומן או גרפיקאי מוסמך. ישנן מספר דוגמאות נבחרות: עננים ושמים, ציור של השמש/הירח, ציור של גורם מלאכותי עילי כלשהו: מנורה, נורה בודדת, אהיל, וכד’. זה אופטימלי במיוחד אם מקור האור האמתי צדי ולא נראה במקום בולט.

חברת ArtZone היא החברה שתעצב לכם תקרה מתוחה בסלון ובפינת האוכל. היכנסו לאתר והתרשמו מגלריות המציעות רעיונות עיצוביים חדשניים.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: