רעיונות לעיצוב פנים מקורי

עיצוב הפנים המקורי אינו מתבסס על ריהוט וגם לא על התקני אחסון. אנו בטוחים כי כבר התחדשתם בהם, וזיכיתם את עצמכם בדגמים חדישים של מערכות ישיבה, ארונות הזזה, ולמשקיענים שבניכם ודאי יצא להחליף גם את הדלתות. אם אתם עדיין תוהים מה חסר בבית שלכם, התשובה היא צבע וצורה, אבל במקום שלא חשבתם עליו: על התקרה.

הפכו את התקרה שלכם למשטח-מאיר ענק

במקום להתקין 3-4 מנורות על כל משטח תקרה, עבו אותה במשטח תאורה ענק שיספק אור לכל המרחב. המשטח מותקן באמצעות מתיחת תקרה והטמעתו. פרויקט זה התחיל בחדרי ילדים על מנת לספק להם ביטחון כשהם מדליקים ומכבים לעצמם את האור. ילדים היו בעבר נכווים מנורות הלוגן רותחות ואפילו נורת ליבון עם התחממות בינונית לא הייתה הדבר הכי בטוח בשבילם. כאן, סיפקנו להם מנורות LED ענקיות המצניעות את החלקים המסוכנים בתוכן ומאפשרות מגע בטמפרטורת החדר גם כשהמנורה דולקת. בנוסף, זה תרם תרומה מכרעת לעיצוב חדרם וסיפק להם תאורה ברמה גבוהה שהיית חשובה להם ללימודיהם בבית הספר. כיום הפרויקט משווק גם לסלונים, פינות אוכל וחדרים מרכזיים בחלל הבית.

ציירו לעצמכם את החלום על התקרה

בצקום לדמיין שאתם נמצאים במעבה היער, על פסגת ההרים המושלגים, במדבר או בחוף הים, פשוט הטמיעו על התקרה שלכם את החלום. ניתן לבחור תקרת ART PRINT צבעונית ולהתקינהּ על התקרה שלכם באמתעות הנמכת תקרה ומתיחתהּ. אנו מתחייבים לחומרי ייצור ברמה גבוהה, צבעים עמידים מאד, לא דוהים ולא משאירים סימנים והכי חשוב – לוחות תקרה נמתחת מעוצבים בשלל צורות לבחירתכם.

ARTZONE - עיצוב התקרה עלינו!

עצבו לעצמכם את התקרה באמצעות תקה נמתחת של ARTZONE. מתיחת תקרה היא מוצר עיצובי מן המעלה הראשונה, שבשונה מחלופותיו הקלאסיים כמו ספות, כורסאות ופינות אוכל אינו מתומחר ביוקר. השירות מבוסס על חומרי ייצור לא יקרים והתקנה פשוטה המסבה לבית שלכם גם עמידות וגם עיצוב ברמות הגבוהות ביותר. בואו להתחדש בתקרה מתוחה תוצרת ARTZONE וקחו את הבית שלכם לרמה עיצובית שלא ראיתם כמוה בעבר. אנו מתחייבים לספק לכם תקרות ברמה גבוהה באמת, בתוספת התקני תאורה מעוצבים המשלימים את העיצוב הנבחר.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: