תקרות מתוחות בעיצוב מודרני לבית

תקרות מתוחות אלו מהוות את הדובדבן שבקצפת השיפוץ הסלוני הביתי. בעוד שכבר קניתם שולחנות, כסאות ומזנונים, ואפילו הטמעתם אריחים ברצפה, את הדבר האמתי טרם עשיתם: הפיכת התקרה למעוצבת ממש כמו רובד הרצפה. יצוין כי אין הכוונה שאריחי שיש יודבקו על התקרה, זה לא מה שהולך לקרות, אבל ניתן באמצעות 3 חומרים פשוטים וזולים להפליא ליצור עיצוב דומה לרצפה או המשכי לה. מדוב בסך הכל בלוחות תקרה נמתחת מוכנים, צבעים מיוחדים לצביעת הלוחות הללו ובדי מתיחה: בדים שהם המקבילה של טפטים בתחום עבודות התקרה נמתחת, ומטרתם לחקות צבע חי. בדים אלו הם חלקם פוליאסטר וחלקם PVC. בחירת הבד תלויה במשקל עבודות התקרה נמתחת, וביכולת התקרה לשאת את אותם בדים. יכולת זו תיבדק על ידי עובדי החברה.

מדוע משתלם מאד לעצב את הבית עם תקרות מתוחות לבית?

עלותו של תקרה נמתחת נמוכה מאד בהשוואה לבטון. בנוסף, במידה ואי פעם תצטרכו לעשות שיפוץ בתקרה, שינוי התוואי שלה כשהיא עשויה מתקרה נמתחת נעשה בקלות: בתקרה נמתחת ניתן לחרוץ, לחתוך, לחצוב ולעשות עוד המון פעולות ללא חשש מהתמוטטות. בבטון – חציבה או סדיקה לא מתאימה עלולות להביא בנקל להתמוטטות. כאשר החומר הוא גם קל לשימוש וגם זול – העיצוב הזה מאד משתלם. גם מההיבט העיצובי זה משתלם, משום שהתחום כיום הוא לא מה שהוא היה לפני 10 שנים, אלא השתכלל מאד מבחינה דקורטיבית.

מה הערך המוסף של התקרה כאשר היא מתוחה?

התקרה מעוצבת ודקורטיבית: יש לכם דופן נוסף בבית שהוא דופן מעוצב, נוסף על הקיר עם התמונות והרצפה רווית הפרקטים/האריחים. בנוסף, החלק שעוצב בתקרה נמתחת, כלומר – המרחב של החדר בו זה קרה, ייעשה מרחב אקוסטי יותר, ואטום יותר בפני רעשים, הודות לרמת האקוסטיקה והאטם הגבוהה של לוחות התקרה נמתחת בהם נשתמש.

מדוע בסלון - עיצוב מסוג כזה חשוב במיוחד?

משום שהסלון הוא חוד החנית של עיצוב הבית: זה חדר הכניסה וגם חדר האורחים, ולכן אם כבר לשמור עבודות דקורטיביות וחדות כמו עבודות תקרה נמתחת זה רק לסלון בהינתן שאתם דלי משאבים ומסוגלים לעצב רק חדר אחד בבית בסגנון זה.

למי מומלץ לפנות להזמנת עבודת מתיחת תקרה?

חשוב לבחור בקפידה את הבונה של עבודות התקרה נמתחת שלכם: עליו או על החברה בה הוא עוסק להיות מקצועיים, ובעלי ניסיון בהתקנות עבודות תקרה נמתחת, חיבור לוחות תקרה נמתחת לתקרה, ועיצוב עבודות תקרה נמתחת מקוריות בבתי לקוח. ניתן, באמצעות דפי העסק ברשתות החברתיות, ואתר הבית של העסק ללמוד את הנושא מקרוב.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: