תקרות מוגנות מים

התקרה האולטימטיבית למטבח, למקלחת וכמובן – למי שיש בחזקתו בריכת שחייה מקורה או ג’קוזי הנמצא תחת קורת גג. בואו להתרשם מתקרה שתפטור אתכם מעובש ופטרת ותישאר שלמה ובלתי פגיעה גם כאשר עומס רטיבות גבוה ניתח לכיוונה.

מבנה התקרה

התקרה עשויה מ- 100% חומרי מחזור בלתי רעילים, ועל כן היא גם איכותית מבחינת הסביבה, ולא מעלה את רמת החשיפה לחומרים לא בריאים לאדם. התקרה משלבת בחובה את חומרי הגלם עצמם וחומרים שונים לעיצובה. להלן אפשרויות העיצוב שלכם:

  • תקרה דמוית מראה.
  • תקרה צבעונית.
  • תקרה בעלת צבע אחד.
  • תקרה בשינוי טקסטורה: מחוספסת, מנוקדת וכד’.

התקנת התקרה

התקרה מותקנת על התקרה שלכם ולא במקומה. השטח בו נדרשת ההתקנה יונמך בלא יותר מ- 1-3 ס”מ בשל כך, אבל אתם תקבלו עיצוב חסר תקדים, ו- 100% הגנה מרטיבות. אם עד כה עובש הצטבר בחדרי המלתחות, השירותים, המקלחות והמטבחים שלכם – כעת תוכלו ליהנות מקיר 100% נקי.

מבצעים שיפוץ לתקרה התקולה לפני ההתקנה

אם זה לא הכל, אנו לא נשלח אתכם לחברת פינוי דירה קו קבלן ניקיון לפני שתקראו לנו. אנחנו מטפלים גם בתקרות בלויות ומעובשות, משתמשים בחומרים להסרת העובש והטחב ולאחר מכן מבצעים את התקנתן של תקרות מתוחות מוגנות מים. מדוע אנו עושים כן? משום שהתנאי ליציבות התקרה מוגנת המים ובטיחותה האזורית הוא תקרה נקייה מעובש, מצוחצחת, נקייה מסדקים ומוכנה להדבקה.

הזדמנות לעצב את הבית

אם לא די באלמנט הבטיחותי, יש כאן הזדמנות חסרת פשרות לעצב מחדש את הבית שלכם ולקחת אותו למחוזות צבעוניים ותלת ממדיים אשר יוציאו אותו מהגבולות השבלוניים של התקרה הלבנה והחד ממדית. דבר כזה לא רק מספק לכם הגנה ממים, אלא גם תורם באופן חסר תקדים לעליית במחיר הבית בשל משיכת הצרכן הישראלי ליצירות אומנות כמו תקרות וקירות שנראים הרבה יותר טוב מבדרך כלל.

מחירים נוחים המתאימים לרוב הלקוחות

בשונה משירותי בית אחרים כמו עבודות טיח, אינסטלציה, חשמלאות, מנעולנות וגינון, מדובר בשירות הביתי מהזולים שתמצאו. הפקת החומרים הממוחזרים של התקרה המוגנת קלה מאד, אינה מצריכה שימוש באביזרי תעשייה כבדים כמו מערבלי בטון, ועל כן מאפשרת מכירה גם לכם כלקוחות סופיים במחירים שתוכלו לעמוד בהם בקלות יחסית.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: