עיצוב תקרות נמתחות למשרדים

התאמה עיצובית של תקרות נמתחות מתוחות למשרדים אינה פשוטה, אך באמצעות חברה שזהו הייעוד שלה, הדבר יכול להתגשם ללא כל בעיה. החברה מספקת לכם שירות כפול, למעשה, המהווה גם את הייעוץ בטרם בחירת התקרה המגובסת, וגם את ההתקנה עצמה על חלקי התקרה הרצויים בתוך המשרד. בתחום המשרדים, עיצוב תקרות מתוחות אינו רק דקורטיבי אלא גם פונקציונלי. למשל, נוסחת עיצוב בצורת כוורת מנמיכה את התקרה עם חורים שמבעד לפתחיהם ניתן להטמיע תריסים של מערכת מיזוג מרכזית. ניתן גם להטמיע שם נורות פלורסצנט של תאורת משרד מרכזית.

בחירת צורת העיצוב הבסיסית

השלב הראשון כמי שזקוקים לעיצוב תקרות נמתחות מתוחות למשרדים הוא להזמין את צורת העיצוב הבסיסית. כאן, אתם קובעים כיצד תיראה התקרה החדשה שלכם לאחר שהונמכה. ניתן לבחור מתוך אסטרוקטורות שונות ומגוונות, ואם אתם חשים שאתם הולכים לאיבוד, יועצי העיצוב שלנו ייאותו לסייע לכם לגבש בחירה מוצלחת אשר אינה משתמעת לשתי פנים.

בחירת הצבע של התקרה

אף על פי כי ממה שבדקנו, ברוב המשרדים התקרה המונמכת נשארת לבנה, אתם בהחלט יכולים להביא את היצירה הרב גונית למשרד שלכם. כמה משרדים כבר החלו לעשות זאת, וניתן למצוא שם תקרה שנראית כמו חוף הים, בצבעי כחול וחום, או תקרה אורבנית המכילה צבעים אפורים וחומים שונים. כמובו שאלו רק דוגמאות ספורות על קצה המזלג, וניתן לבחור מתוך רשימה רחבה. החלק המעניין הוא שלא כל צבע הוא צבע חי. ניתן לבחור בבדי PVC להטמעה על תקרות נמתחות או לבחור במנורות LED להטמעה על תקרות נמתחות.

ארטזון עיצובים - תקרות נמתחות למשרד בהתאמה אישית

אנו נשמח להיפגש עמכם ולסייע לכם לתכנן תקרות נמתחות במשרד. אנו נבחן את מראהו של המשרד, ונגבש דעה לגבי דגמים שונים של תקרות נמתחו העשויים להתאים. אנו נשתמש בחומרי בוטיק אשר יתאימו לתקרה שלכם, על בסיס משקל שהיא יכולה “לסחוב”, ובכך אנו נמנע נפילה והתמוטטות של האלמנטים המותקנים. בנוסף, נעבוד עם צבעים ובדים איכותיים להשלמת העיצוב הסופי בכל משרד בו אנו מטפלים. ניתן ליצור עמנו קשר לשם תחילת תהליך, ואנו נבחן את משרדיכם ונגבש פתרונות מתיחת תקרה עבורם.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: