תקרות נמתחות בעיצוב קלאסי

כיום, מתחוללת מהפכה בעיצוב הבית, באמצעות תקרות נמתחות בעיצוב קלאסי. יש אנשים שאוהבי את המראה הנקי המאופק, כך שאם הם מזמינים זו הפעם הראשונה את התקרות הללו, כדאי כי יבחרו דווקא בעיצוב הקלאסי. יש לעיין היטב בקטלוג ולבחור את הגוון והבד המתאים, לרוב תהיה זו תקרה בעיצוב חלק אך בגוון שיהיה מתאים לגוון הקירות והריהוט הנמצא בכל חלל ו תהיו מעוניינים להתקין תקרות נמתחות. בדים אלה, הינם בדים מיוחדים לעיצוב התקרה, חלקן מבריק וחלקן מאט. ניתן אף למצוא בדים מחוררים, המעניקים אפקט מיוחד לחלל בו הם יהיו מותקנים. ההתקנה , תתבצע תוך יום אחד וללא אבק או לכלוך.

באילו מקומות ניתן למצוא תקרות נמתחות ומעוצבות?

ניתן למצוא תקרות נמתחות בעיצוב קלאסיגם במסעדות יוקרתיות, בתי קפה , בתי מלון ומשרדים מעוצבים. התקרה תשנה את מראה כל חלל וכן, תעניק מראה יוקרתי ותשנה את האווירה ליוקרתית ומיוחדת יותר, מדובר על שדרוג ושינוי מהותי, אשר יעניק את העיצוב המושלם. הפשטות הקלאסית, תהיה מאופיינת בגוונים של לבן או קרם, יש להתאים את גופי התאורה לעיצוב של התקרה הנמתחת, תוך התחשבות מלאה, בפריטים הנמצאים בחלל. בבתים השונים שמקפידים על עיצוב וחדשנות, ניתן יהיה למצוא תקרות נמתחות בסלון ובחדרי השינה.. יש לצין כי גם במטבח ופינת האוכל, ניתן יהיה להתקין תקרות נמתחות, כך שהמראה יהיה אחיד ומושלם לבתים בהם חדר האוכל המטבח והסלון הם בחלל אחד.

אחריות של הרבה שנים לתקרות נמתחות

האחריות שתינתן על תקרות נמתחות בעיצוב קלאסי, הינה ל-10 שנים, מה שמהווה רק יתרון רב ויראה כי חברה שמתקינה תקרות נמתחות לא לחינם תעניק כל כך הרבה שנות אחריות, אלא אם כן היא בטוחה באיכות של התקרה הנמתחת, אותה היא מתקינה במקומות רבים, אם במגזר הפרטי ואם במגזר העסקי. מיותר לציין כי כל בית או בית עסק, יעלה בערכו, אם תתקינו בו תקרות מעוצבות בעיצוב מרהיב. חשוב לוודא, כי הבדים שמהם תהיינה עשויות התקרות הנמתחות, הם בדים דוחי אבק. וודאו י בחרתם את החברה המתאימה שיש לה שם ומוניטין, כך שתהיו שקטים יותר לגבי איכות העבודה.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: